AccueilAccueil  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

dust dwells on the sun we used to own (oz)

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6  Suivant
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 Empty
Re: dust dwells on the sun we used to own (oz) - (Lun 9 Sep - 14:43)
yesss faisons ça dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 3011701618 dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 3011701618 tu as le temps de le commencer ou tu préfères que je m'en charge ? dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 2150563227
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: dust dwells on the sun we used to own (oz) - (Lun 9 Sep - 14:59)
Je veux bien que tu t'en charges, si ça ne te dérange pas dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 107302656
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: dust dwells on the sun we used to own (oz) - (Lun 9 Sep - 15:08)
je note, je ne te promets pas que ce soit rapide mais je ferais de mon mieux dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 3782170742 dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 2201629221
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: dust dwells on the sun we used to own (oz) - (Lun 9 Sep - 15:14)
Ça marche dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 107302656 Mais si tu préfères, je peux tenter de le commencer ce soir dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 1485733704
Ariel Reza
murphy's law › je suis un fataliste
Ariel Reza

Who you are
› posts : 811
› faceclaim : diego bae luna ©jenesaispas (av) olivver the kid, portair (lyrics) runakvaed@tumblr (gifs) silver (crackship)
› multinick : colm (dan smith), zellig (f. arnaud), cassius (d. rieder)
› âge : trente-neuf ans.

BIANCAMIKAARI #3 ☾ NINA ☾ MARISSA

Bad Karma

Across the universe.
disponibilité : sorry, i'm closed.
répertoire :

http://www.thegreatperhaps.org/t7213-creature-fear http://www.thegreatperhaps.org/t7359-deadbeat-valentine

Re: dust dwells on the sun we used to own (oz) - (Lun 9 Sep - 15:17)
*mauvais compte, sorry dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 4240345067
mais moi c'est vraiment comme tu préfères, ça ne me dérange pas de le commencer, à condition que (peut-être) attendre un peu ne te dérange pas dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 2150563227

afraid of loss, afraid of change. so i keep lying and lying to myself, tell myself i don’t need help, lie myself right into hell.
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: dust dwells on the sun we used to own (oz) - (Lun 9 Sep - 15:31)
Perso, j'ai juste un autre rp à commencer, donc dès que celui-ci est fini, je peux m'occuper du notre. dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 2227089788 Ça ne me pose pas de problème (d'autant plus qu'il m'inspire assez dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 2954587517 )
Ariel Reza
Ariel Reza

Who you are
› posts : 811
› faceclaim : diego bae luna ©jenesaispas (av) olivver the kid, portair (lyrics) runakvaed@tumblr (gifs) silver (crackship)
› multinick : colm (dan smith), zellig (f. arnaud), cassius (d. rieder)
› âge : trente-neuf ans.

BIANCAMIKAARI #3 ☾ NINA ☾ MARISSA

Bad Karma

Across the universe.
disponibilité : sorry, i'm closed.
répertoire :

http://www.thegreatperhaps.org/t7213-creature-fear http://www.thegreatperhaps.org/t7359-deadbeat-valentine

Re: dust dwells on the sun we used to own (oz) - (Lun 9 Sep - 15:35)
je te laisse t'en charger alors dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 41734297 merci dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 2150563227

afraid of loss, afraid of change. so i keep lying and lying to myself, tell myself i don’t need help, lie myself right into hell.
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: dust dwells on the sun we used to own (oz) - (Jeu 26 Sep - 22:49)
Oz Bertram a écrit:
dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 2201629221 dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 2201629221
si je me souviens bien, c'est ça dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 589507572
alors du coup, je pense qu'ils auraient pu tomber l'un sur l'autre, un peu au bout de leurs vies, leurs conjoints ailleurs à ce moment-là. peut-être se retrouver dehors, à avoir besoin d'air ? et puis ils auraient pu avoir un élan de confession et parler de ce qu'ils ont vécu ? être amis proches depuis ? dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 589507572
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: dust dwells on the sun we used to own (oz) - (Ven 27 Sep - 13:10)
on peut tout à fait imaginer ça, oui dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 589507572 dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 2150563227 Oz parle pas beaucoup de ce qu'il ressent, ce serait l'occasion pour lui de se soulager de ce poids de temps en temps, quand il parle avec Nela dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 180640823
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: dust dwells on the sun we used to own (oz) - (Lun 7 Oct - 21:45)
je vois, je pense que ce serait pareil pour nela dans l'autre sens dust dwells on the sun we used to own (oz) - Page 3 180640823
Contenu sponsorisé

Who you are
Bad Karma

Re: dust dwells on the sun we used to own (oz) - ()
dust dwells on the sun we used to own (oz)
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6  Suivant

Sauter vers: