Bianca Kahnwald
murphy's law › je suis un fataliste
Who you are › posts : 1386› faceclaim : Elle Fanning ©jenesaispas (avatar) anaphore (code sign)› âge : 20 ans Re: / tu penses à ? - (Jeu 19 Mar - 12:01) Lune
Avery Thompson
carpe diem › admin jazzy comme un grizzli
Who you are › posts : 5118› faceclaim : boyd holbrook ©zuz'› multinick : liam , noor › âge : trente-trois ans Re: / tu penses à ? - (Jeu 19 Mar - 16:10) croissant
Sutton Fitzgerald
cape diem › je suis un audacieux
Who you are › posts : 602› faceclaim : sophia bush + skywalkers.› multinick : emilia kennedy › âge : trente trois années pétantes. (toi + toi + toi)Re: / tu penses à ? - (Ven 20 Mar - 9:59) viennoiserie
my heart
still
beating, right ?
Bianca Kahnwald
Who you are › posts : 1386› faceclaim : Elle Fanning ©jenesaispas (avatar) anaphore (code sign)› âge : 20 ans Re: / tu penses à ? - (Sam 21 Mar - 9:02) boulangerie
Liam McAlister
control freaks › admin jazzy comme un grizzli
Who you are › posts : 1122› faceclaim : sebastian stan ©ichi› multinick : avery , noor › âge : trente-six ansRe: / tu penses à ? - (Lun 23 Mar - 0:06) commerce
-
truth and my
lies right now are falling like the rain,
so let the river run .
:
Emilia Kennedy
positive minds › je suis un optimiste
Re: / tu penses à ? - (Lun 23 Mar - 9:27) boutique
Bianca Kahnwald
Who you are › posts : 1386› faceclaim : Elle Fanning ©jenesaispas (avatar) anaphore (code sign)› âge : 20 ans Re: / tu penses à ? - (Mar 24 Mar - 11:35) Shopping
Sutton Fitzgerald
cape diem › je suis un audacieux
Who you are › posts : 602› faceclaim : sophia bush + skywalkers.› multinick : emilia kennedy › âge : trente trois années pétantes. (toi + toi + toi)Re: / tu penses à ? - (Mar 24 Mar - 16:23) vêtements
my heart
still
beating, right ?
Liam McAlister
control freaks › admin jazzy comme un grizzli
Who you are › posts : 1122› faceclaim : sebastian stan ©ichi› multinick : avery , noor › âge : trente-six ansRe: / tu penses à ? - (Mar 24 Mar - 19:50) robe
-
truth and my
lies right now are falling like the rain,
so let the river run .
:
Emilia Kennedy
positive minds › je suis un optimiste
Re: / tu penses à ? - (Mer 25 Mar - 9:31) collants
Contenu sponsorisé