always surrounded but alone
Invité
Re: always surrounded but alone - (Lun 16 Mar - 10:16) merci beaucoup tout le monde, vous êtes beaucoup trop adorables
@Raphaël Deighton effectivement, le lien sera plus que nécessaire
Cassius Roskam
murphy's law › je suis un fataliste
Who you are › posts : 257› faceclaim : dylan rieder, ©drake. (av) WALDOSIA. (sign) hqgifhunting, magnetism11, mymodelsgifs @tumblr (gifs) dennis lehane (quote) haux (lyrics)› multinick : ariel (diego luna), colm (dan smith), zellig (françois arnaud)› âge : vingt-cinq poussières (02/09).
Re: always surrounded but alone - (Lun 16 Mar - 10:28) bienvenuuue
ce choix d'avatar
--- take your last supply, to leave this home behind
if I could hold you, if I would dare. if I could save you from standing there. if you could hold me, if you would dare. if I could stop you from running scared.
Bianca Kahnwald
murphy's law › je suis un fataliste
Who you are › posts : 1386› faceclaim : Elle Fanning ©jenesaispas (avatar) anaphore (code sign)› âge : 20 ans Re: always surrounded but alone - (Lun 16 Mar - 13:19) Bienvenue sur le forum
Bon courage pour ta fiche
Invité
Re: always surrounded but alone - (Lun 16 Mar - 13:48) merci beaucoup vous deux
Invité
Re: always surrounded but alone - (Lun 16 Mar - 16:06) Bienvenue
Invité
Re: always surrounded but alone - (Lun 16 Mar - 16:10) merci beaucoup la belle
Liam McAlister
control freaks › admin jazzy comme un grizzli
Who you are › posts : 1122› faceclaim : sebastian stan ©ichi› multinick : avery , noor › âge : trente-six ansRe: always surrounded but alone - (Lun 16 Mar - 18:23) adelaide
bienvenue parmi nous
-
truth and my
lies right now are falling like the rain,
so let the river run .
:
Invité
Re: always surrounded but alone - (Mar 17 Mar - 0:45) adé
bienvenuuue
bonne chance pour ta fiche
Riley Donovan
positive minds › je suis un optimiste
Re: always surrounded but alone - (Mar 17 Mar - 15:21)
i'd say it, too.
“I know that's what people say-- you'll get over it. But I know it's not true. But you won't forget. Every time you fall in love it will be because something in the man reminds you of him.” ▬ betty smith.
Invité
Re: always surrounded but alone - (Mar 17 Mar - 15:59) merci beaucoup vous trois
et merci à toi
@Riley Donovan pour ce super pré-lien, je suis super heureuse que ma fiche te convienne
j'ai trop trop hâte, ça va juste être énorme
Contenu sponsorisé
Re: always surrounded but alone - ()
always surrounded but alone