AccueilAccueil  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

i will wait for you because honestly i don't want anyone else

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Suivant
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 Empty
Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 10:53)
 i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1f60e
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 11:12)
@Giza Hopkins 🤤 🤤  t'es trop belle partout, ça me tue  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 2276012357 tu veux qu'on fasse des minis euan? parce que personne ne veut de mes minis euan.  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1495380682  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 4240345067 j'vais encore recevoir un mp de claire quand elle aura lu ça  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1485733704 elle m'envoie chier, pis quand je vais chercher de l'amour ailleurs, elle m'engueule.  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1364518002  sinon, t'avais une idée?! :boubou:  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 4240345067
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 11:17)
Rosie on peut genre faire une sorte de lien de protecteur il l’aurait prise sous son aile, je les imagines bien proches  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 180640823  & puis Dawn on peut partir sur quelque chose de négatif si tu veux Oui  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 180640823 comme tu préfères   i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1f601
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 11:39)
@Rosie O'Hara si tu veux que rosie reste célibataire jusqu'à la fin de sa vie  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1485733704 ça me dit carrément  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 4079941090 elle habite où la belle?  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 653273702 on pourrait imaginer une rencontre grâce à la chienne d'euan. j'ai vu qu'elle aimait les animaux.  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1622165287
pour dawn, j'y ai pas encore bien réfléchi.  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 653273702 ça peut aussi être un lien ennemical...  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1485733704 genre ils s'envoient des vannes parce qu'ils peuvent pas se saquer. mais au fond, ils ne se détestent pas. ils savent reconnaître que l'un comme l'autre n'a pas que des défauts.  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 41734297
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 11:42)
Elle galère déjà bien assez  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1485733704 ça risque d’etre amusant aussi  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1485733704  Pour Dawn on peut partir comme ça et voir en rp la tournure que ça prendra  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 180640823 Rosie habite... je ne sais pas où encore car elle était en coloc mais la personne s’est fait supp  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 3782170742 un appartement déjà faut que je cherche une nouvelle colocation  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 589507572
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 16:08)
@Euan MacNeill tsss tsss elle peut pas tous les avoir ctte claire  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1485733704 je m'oppose à votre union anyway  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1364518002 alors, giza a été battue par son ancien compagnon (yan le méchant) elle se reconstruit depuis 2 ans  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1835002710 mais elle oublie pas et elle fait trop la meuf fière et bitchy  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 3445291383 c'est la grande soeur de maisy qui est élève de euan et de scar qui bosse chez lui :heath: moi je me dis y a grave moyen  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 41734297 son soucis en ce moment c'est qu'elle "ressent" rien genre depuis yan les mecs ... elle est un peu cassée mais maybe euan est de taille pour le défi  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 335479266 faut les mériter les mini euan  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 2969373730
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 16:19)
@Giza Hopkins genre comme si on avait besoin de ta permission  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1364518002 sam il a pas attendu celle de marco pour fourrer sa graine dans l'utérus de nina!  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1495380682 personne touche claire :mamie:
je kiffe grave son histoire  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1321790767 euan il est à la hauteur de tous les défis  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1048470550  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 4240345067 elle va retrouver ses feels la belle giza  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 167779069
du coup, j'avais pas fait le rapprochement avec les sist'  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1364518002 mais ouais, y a grave moyen! y aurait pas une infime chance pour que giza accepte l'aide d'euan pour lui apprendre à se défendre?  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 653273702 genre en passant par maisy ou limite s'il connaissait yan!  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1943446979 genre jamais il aurait pensé que son pote serait cap de toucher à une femme et il se serait rangé du côté de giza.  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 541645648
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 16:27)
hey parle pas de l'uté d'ma meuf toi  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 3308941118
jl'ai pas fourré comme ça y avait beaucoup d'amour  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 3782170742
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 16:29)
j'vais t'en donner de l'amour moi :mamie: :mamie:
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 16:30)
bref i switch  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1835002710 omg il aurait pu bouuuh d'façon giza elle ferait la meuf en mode pas besoin que tu me protèges  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 3810423794 elle aurait pu essayer eulone, se faufiler dans la salle d'euan, le soir et il la retrouve en flagrant délit et il se moque d'elle  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 3782170742 il la neutralise en deux trois mouvements et elle doit se rendre à l'évidence  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 7 1f611
Contenu sponsorisé

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - ()
i will wait for you because honestly i don't want anyone else
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Suivant

Sauter vers: