AccueilAccueil  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

i will wait for you because honestly i don't want anyone else

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Suivant
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 Empty
Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 16:30)
mais range ton rouleau toi bouh
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 16:33)
@Giza Hopkins carrément  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 1321790767 j'achète!  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 454502510

:mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie:  :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie:  :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie: :mamie:
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 16:39)
I SAY RP  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 1f618  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 1f618  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 1f618

( même pas peur  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 3308941118 )
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 16:42)
@Giza Hopkins j'peux te faire patienter un peu?  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 4079941090 faut que déjà que j'avance dans ceux en cours avant d'en commencer d'autres.  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 3782170742 mais j't'ajoute à mes priorités  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 4203373176

(tu diras plus ça dans une semaine  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 541645648 )
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 16:44)
ouais bien sur les autres avant hein;
CLAIRE AVANT.
JAMAIS GIZA.
BYE.
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 16:50)
 i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 3782170742  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 3782170742
première arrivée, première servie  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 1485733704 t'as été trop lente ma foi  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 4079941090
mais pars pas loin, j'te promets que ton tour arrive soon  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 167779069
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Sam 23 Sep - 17:03)
Ils ont presque dix ans de différence, mais je me disais que Euan pourrait être protecteur envers Candice? Depuis combien de temps Euan vit-il à Wellington?  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 2150563227
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Lun 25 Sep - 14:52)
Euan MacNeill a écrit:
@Ivy Fraser  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 3782170742  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 3782170742  
haaaan ils vont devenir trop potes si c'est comme ça  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 4079941090  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 2150563227  et ouais, euan va pas pouvoir s'empêcher de rire.  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 3782170742 parfait alors, j'ajouter ça :joss:

Oui, de bons potes d'origine :boubou: je t'ajoute bientôt  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 1947200625
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Lun 25 Sep - 21:00)
Rosie O'Hara a écrit:
Elle galère déjà bien assez  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 1485733704 ça risque d’etre amusant aussi  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 1485733704  Pour Dawn on peut partir comme ça et voir en rp la tournure que ça prendra  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 180640823 Rosie habite... je ne sais pas où encore car elle était en coloc mais la personne s’est fait supp  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 3782170742 un appartement déjà faut que je cherche une nouvelle colocation  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 589507572
@Rosie O'Hara pas taper  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 589507572  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 589507572
j'te dis, euan va vouloir la caser avec harrison  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 1485733704 d'accord, alors on part plutôt sur une rencontre en extérieur.  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 653273702
pour dawn, ça me va. je te garde une place pour un rp :boubou:

@Candice Eastwood parfaitement, il pourrait  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 4079941090 va y en avoir des filles qui vont rester seule jusqu'à la fin de leur vie  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 1485733704 euan est là depuis 15 ans, mais avec son job et plus récemment sa double vie, il était souvent ailleurs. ce qui n'empêche pas d'imaginer un lien qui évolue depuis des années. je n'ai pas encore eu l'occasion de lire la fiche de candice.  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 653273702

@Ivy Fraser la même  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 2150563227
Invité
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - (Mar 26 Sep - 0:02)
:chta: :chta: pourquoi Harrison?  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 41734297 il traine souvent où? (Pour la rencontre)  i will wait for you because honestly i don't want anyone else - Page 8 180640823 évidemment faut avant tout un sujet avec Rosie :red:
Contenu sponsorisé

Who you are
Bad Karma

Re: i will wait for you because honestly i don't want anyone else - ()
i will wait for you because honestly i don't want anyone else
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Suivant

Sauter vers: