j'adore le pseudo et puis jessica bienvenue par ici
❝dancing with the devil❞ like fire beneath the ice, an inevitable demise, standing on the edge jumping into hurt, time and time again i will never learn. and i should cut all the ties, let it burn and walk away from you. there’s beauty in suffering, when you love someone you’re scared to lose. ☆ marina kaye
posts : 21996 faceclaim : bob morley (sweet poison). multinick : oliver le sexy (ricky whittle), vesper, white hot canary (caity lotz), diego, bby cisco (carlos valdes), shae wonder woman (gal gadot). âge : trente-trois ans (né le 20 décembre 1984).
Bad Karma
Ven 13 Avr - 9:45
bienvenue bonne chance pour ta fiche
we let our shadows fall away like dust.
The world is brighter than the sun Now that you're here. Though your eyes will need some time to adjust To the overwhelming light surrounding us. I'll give you everything I have,I'll teach you everything I know, I promise I'll do better, I will always hold you close.
posts : 237 faceclaim : kaya la magnifique scodelario, mittwoch +astra. multinick : jonas (m. daddario), beatriz (m. williams), niklas (c. pratt), noam (j. keery), anton (j. o'connell) & maika (s. hennig). âge : vingt-trois ans. (14 juillet)
Bad Karma
Ven 13 Avr - 9:58
excellent choix de pre-lien va nous falloir un lien obligé mademoiselle bienvenue
❝loving me is all you need to feel. like i do❞ flames so hot that they turn blue. palms reflecting in your eyes, like an endless summer. that's the way i feel for you. if time stood still, i'd take this moment make it last forever. so let's dance in slow motion. tear it up, tear it up. let's dance by the ocean.
posts : 496 faceclaim : dasha sidorchuk + cosmic light multinick : Layla Lockwood (E. Kinney) âge : Tout juste vingt-quatre printemps écoulés à une vitesse folle, un passé qu'on tente d'oublier et un futur dont on promet de profiter.
je connais pas l'avatar mais elle a l'air tellement chou bienvenue
haunted memories on my tongue
the taste of us is bitter ☽ j'ai cent fois refait le match, j'ai compté les points, chacune de nos larmes. mais quand on aime on ne compte pas, on ne veut juste pas perdre mais personne ne gagne à ce jeu-là, on remue la poussière pour en faire des éclats de verre.
Tu es vraiment excellente... Tu es une centaine de fois meilleure que toutes les pommes que j'ai mangées. De toute ma vie... Je ne suis pas Superman, je suis Super-Vagabond. Et toi, tu es Super-Pomme ! Tu es très goûteuse, tu es très... biologique ! [rires]. Très naturelle. Tu es la pomme de ma vie.