› posts : 32073 › faceclaim : bob morley (antiope). › multinick : nova la meuf de thor (natalie portman), loevan le dothraki (jason momoa), alvin king roan (zach mcgowan), eliazar, le mec de lost (henry ian cusick), isaias bby oberyn (pedro pascal), ella queen nancy (natalia dyer). › âge : trente-quatre ans (né le 20 décembre 1984). zachariah / lazian#42 / vivian & alan / georgia#3 / théoxane.
Bad Karma
Re: / je pense que ... - (Dim 19 Mai - 15:43)
je pense que j'ai bien glandé devant youtube
-- Where love is true --
I walk this road It takes me home, Where skies are blue. I walk this road Because I know It leads to you. No matter when, No matter why I have a place to go. When you’re by my side, I always know When it’s you and I, I’m always, always home.
Je pense que cette semaine va être chiante, longue, et pluvieuse !
Hélioxane
You’ve never disappointed me, even when I got mad, even when I felt alone. Because I know your heart, I know what makes you smile, I know what makes you cry. And I want to keep learning more of you for the rest of life. We’ll may not get a fairytale ending. But the one constant I know to be true is that you have marked me deep inside my soul, is that my heart is just beating for you, is that I am yours and I’ll savor the time I call you mine.
❝ Lazaro Vasquez ❞
carpe diem › admin sexy comme un zizi
Who you are
› posts : 32073 › faceclaim : bob morley (antiope). › multinick : nova la meuf de thor (natalie portman), loevan le dothraki (jason momoa), alvin king roan (zach mcgowan), eliazar, le mec de lost (henry ian cusick), isaias bby oberyn (pedro pascal), ella queen nancy (natalia dyer). › âge : trente-quatre ans (né le 20 décembre 1984). zachariah / lazian#42 / vivian & alan / georgia#3 / théoxane.
Bad Karma
Re: / je pense que ... - (Dim 19 Mai - 16:48)
je pense que je suis bien partie pour faire cette maintenance en chanson disney
-- Where love is true --
I walk this road It takes me home, Where skies are blue. I walk this road Because I know It leads to you. No matter when, No matter why I have a place to go. When you’re by my side, I always know When it’s you and I, I’m always, always home.
❝ Eliza Mansfield ❞
carpe diem › je suis un audacieux
Who you are
› posts : 672 › faceclaim : halston sage / kane (avatar), old money (sign), cindy (crackship), the xx/on hold (lyrics sign). › multinick : vivian (e. taylor), ethel (k. souza), addie (c. reist), ainoa (e. exposito). › âge : vingt-quatre ans. louisa (1) // xavier (2) // joshua // louis.
je pense que wow j'ai trouvé ce que je voulais faire de ma vie mais je pense que je me perds dans les masters et que j'ai l'impression que y'a rien qui corresponde, alors que probablement que si, mais c'est compliqué jpp