AccueilAccueil  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
❝ Invité ❞
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 Empty
Re: I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - (Lun 13 Mai - 3:39)
Excellent choix! I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2716045789 bienvenue! et j'espère qu'on se trouvera un lien avec mes loulous!
Revenir en haut Aller en bas
❝ Invité ❞
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 Empty
Re: I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - (Lun 13 Mai - 9:48)
Superbe choix d'avatar. I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 843243092
Bienvenue et bon courage pour ta fiche. I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 4264229651
Célia Cifuentes
positive minds › je suis un optimiste
Célia Cifuentes

Who you are
› posts : 184
› faceclaim : camila mendes + ©lunaeye
› âge : 26 ans
RP EN COURS
théoxane + alphée + héliodore + Hélio & Co' + Jamie
Bad Karma

Across the universe.
disponibilité : i am open !
répertoire :

http://www.thegreatperhaps.org/t9788-cc-l-enfant-des-rues-devien http://www.thegreatperhaps.org/t9793-celia-ses-amis

Re: I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - (Lun 13 Mai - 10:12)
Bienvenue sur le forum jolie demoiselle I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 613702535 I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 1622165287

Amuses toi bien I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 1318934201
❝ Invité ❞
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - (Lun 13 Mai - 10:35)
Merci @aileen jenkins, @célia cifuentes et cecilia mccarthy. I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 180640823 I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2221190684

Cecilia, je suis persuadée que l'on pourra se trouver des liens avec tes loulous. I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 613702535

Ma fiche arrive dans la journée. I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2804261376
Emma Forbes
Emma Forbes

Who you are
› posts : 579
› faceclaim : Dianna Agron * Ava : Lux Aeterna Gif : isassyy
› multinick : Alaina Foster
› âge : 29 ans
Candelaria R. * Quartier Jervoy * Vivian V. * Enzo M. * Constance H. * Sam G. * James R. * April E. * Ariel R. * Tomas W. * Gabriel M.
Terminés :
Virgil K.(1) * Tasmin H. (1) * Narcisse M. * Virgil K.(2) * Jace F. * Gabe J. * Jade J. * Tasmin H.(2)
Bad Karma

Across the universe.
disponibilité : sorry, i'm closed.
répertoire :

http://www.thegreatperhaps.org/t9014-les-contes-de-fees-n-existe http://www.thegreatperhaps.org/t9021-la-vie-est-belle-quand-elle-est-remplie-damour http://www.thegreatperhaps.org/t9020-emma-forbesplay-with-me

Re: I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - (Lun 13 Mai - 11:30)
Bienvenuuuuuuuue parmi nous I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2701566492

Bonne chance pour ta fiche I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2425387542

Très bon choix de vava, on ne la voit pas assez souvent I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 613702535

Love me like I Do.
Sublime&Silence Autour de moi tu danses Et moi j'oublie C'est à toi que je pense Ta bouche brûlante Comme tu souris
❝ Invité ❞
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - (Lun 13 Mai - 14:13)
Bienvenue !
Bon choix d'avatar !
Elijah Albarn
carpe diem › je suis un audacieux
Elijah Albarn
carpe diem › je suis un audacieux

Who you are
› posts : 5036
› faceclaim : alfie enoch ©champagne supernova (av), excelsior (sign), you me at six, fauve (lyrics)
› multinick : ariel (d.luna), kane (amy adams), colm (d. smith), zachariah (j. o'connell), oz (l. pasqualino)
› âge : trente-deux ans.
ethel (4) ☾ date (5) ☾ sebastian
georgia & ethelethel (6)

Bad Karma

Across the universe.
disponibilité : i am open !
répertoire :

http://www.thegreatperhaps.org/t6637-my-blood-once-was-my-own-bu http://www.thegreatperhaps.org/t6660-lost-in-nostalgia-elijah

Re: I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - (Lun 13 Mai - 18:13)
scarlett la plus beeelle I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 4207362787
bienvenue I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 723394982
(en plus le titre I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 318206044 I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 318206044 )

j'aime toujours ce que tu es,
en fait même plus qu'avant
alors il faut rattraper le temps perdu, le temps passé loin l'un de l'autre. je suis un peu fébrile et toi t'as cet air un peu songeur, tu fais ce bruit avec tes lèvres que je connais par cœur. les mots se font rares mais peu importe, les silences comptent aussi (fauve ≠ tallulah)
I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2201629221 I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2201629221:

Vivian Vasquez
Vivian Vasquez

Who you are
› posts : 31622
› faceclaim : eliza taylor-m., © blood eagle (avatar), old money (sign), the neighbourhood/single(lyrics).
› multinick : ethel (k. souza), addie (c. reist), liesel (r. taylor), eliza (h. sage), nela (g. rodriguez).
› âge : trente ans (09/07).
weddingemmaalan (3) & lazlazaro (42)jodieian.
Bad Karma

Across the universe.
disponibilité : sorry, i'm closed.
répertoire :

http://www.thegreatperhaps.org/t2086-all-i-ve-ever-had-ar http://www.thegreatperhaps.org/t9281-vivian-cause-the-power-you-re-supplying-is-electrifying

Re: I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - (Lun 13 Mai - 19:08)
SCARLETT I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2223749420 I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2223749420 I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 4135354924 I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 4207362787 une barnett en plus, c'est trop cool I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2227089788
bienvenuuuue I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 1318934201

--- on your side
i don't ever mind sharing oxygen, i just wanna get lost in your lungs.

I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 1318934201 I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 1318934201:

❝ Invité ❞
Invité
Anonymous

Who you are
Bad Karma

Re: I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - (Lun 13 Mai - 19:21)
Merci @emma forbes. I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2221190684
C'est vrai, qu'on ne la vois pas beaucoup sur les forum et c'est vraiment dommage. Scarlett est juste une queen ! I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2837647945

Merci @adélaïde kelly.  I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2331115308

Merci @elijah albarn.  I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 180640823
(J'étais obligée -même si j'en pleure encore- et puis, le texte colle à merveille avec son histoire.  I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 613702535)

Merci @vivian vasquez  I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2837647945
Elle va essayée de faire honneur au Barnett. Mais ouai, c'est cool. I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2150563227  I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 180640823
Lazaro Vasquez
carpe diem › admin sexy comme un zizi
Lazaro Vasquez
carpe diem › admin sexy comme un zizi

Who you are
› posts : 31968
› faceclaim : bob morley (antiope).
› multinick : nova la meuf de thor (natalie portman), loevan le dothraki (jason momoa), alvin king roan (zach mcgowan), eliazar, le mec de lost (henry ian cusick), isaias bby oberyn (pedro pascal), ella queen nancy (natalia dyer).
› âge : trente-quatre ans (né le 20 décembre 1984).
zachariah / lazian#42 / vivian & alan / georgia#3 / théoxane.
Bad Karma

http://www.thegreatperhaps.org/t2480-lazaro-faith-falls-h http://www.thegreatperhaps.org/t7910-lazaro-we-re-still-breathing#337855

Re: I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - (Lun 13 Mai - 20:45)
je valide, sister d'une autre vie I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2227089788
hâte de jouer avec toi I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - Page 3 2227089788

Bienvenue sur The Great Perhaps !
Come and play with the fortune teller, Invité
Ca y est, tu es enfin validé ! N'est-ce pas merveilleux ? Mais avant toute chose, laisse moi te guider pour débuter ton aventure. Dans un premier temps, vérifie que ton avatar et pseudo soient bien dans les bottins. Parce que nous sommes parfois tête en l'air Une fois ceci fait, il faut passer à la deuxième étape qui est de se faire des amis. Tu peux t'intégrer très rapidement en allant faire un tour sur le flood, et des sujets sont à ta disposition pour rechercher des rps et des liens ! Pour ta convenance personnelle, un guide des lieux est disponible afin que tu puisses t'y retrouver quand tu veux rp ! Après, libre à toi de te créer ta fiche de liens, des scénarios et pré-liens en tout genre, et de blablater avec les membres pour créer une superbe communauté !

Groupe de flood : les kiwis (admin référent : Priscilla (Avery)

Tu as dû remarquer aussi que tu avais été ajouté à deux groupes. L'un correspond à ton personnage et le second est un groupe de flood. Pour faciliter l'intégration entre les membres de The Great Perhaps, nous les dispersons en quatre groupes qui sont chaperonnés par un membre de l'équipe admin. Celui-ci sera ton admin référent, c'est-à-dire que si tu as besoin de quoique ce soit (ou même de rien), il te suffit de le harceler bien comme il faut

Scénarios et pré-liens : clique
Bottin des habitants : clique
Liens et rp : clique

Nous avons donc fait le tour, il nous ne reste plus qu'à te souhaiter un très bon jeu sur The Great Perhaps !

-- Where love is true  --
I walk this road It takes me home, Where skies are blue. I walk this road Because I know It leads to you. No matter when, No matter why I have a place to go. When you’re by my side, I always know  When it’s you and I, I’m always, always home.

❝ Contenu sponsorisé ❞

Who you are
Bad Karma

Re: I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me - ()
I keep telling everybody they should move on. Some do, but not me
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

Sauter vers: