Invité
| Re: SOO-HYUN ♦ Just one day. - (Mar 14 Mai - 18:02) |
Bienvenue ici |
|
Théoxane St James murphy's law › je suis un fataliste
Who you are› posts : 495 › faceclaim : Katherine McNamara (EVERDOSIS) › âge : 23 ans en cours
Héliodore + Tori + Achlys + Grayson + Célia
 | Re: SOO-HYUN ♦ Just one day. - (Mar 14 Mai - 21:47) |
Salut toi, ça faisait longtemps Bienvenue par ici   
HÉLIOXANE Baby, I'm dancing in the dark with you between my arms barefoot on the grass, listening to our favorite song when you said you looked a mess, I whispered underneath my breath but you heard it, darling, you look perfect tonight |
|
Invité
| Re: SOO-HYUN ♦ Just one day. - (Mar 14 Mai - 23:49) |
bienvenue sur le forum :) |
|
Invité
| Re: SOO-HYUN ♦ Just one day. - (Mer 15 Mai - 10:27) |
COPINE ALSACIENNE A L'ACCENT POURRI  Bienvenue sur tgp, j'espère que tu te plairas ici  J'adore tes choix super originaux si tu as la moindre question surtout n'hésite pas |
|
Lazaro Vasquez carpe diem › admin sexy comme un zizi
Who you are› posts : 32342 › faceclaim : bob morley (faith). › multinick : loevan le dothraki (jason momoa), isaias bby oberyn (pedro pascal), ella queen nancy (natalia dyer), silas best hair (joe keery) & joshua god of thunder (chris hemsworth). › âge : trente-cinq ans (né le 20 décembre 1984). zachariah / lazian#42 / vivian & alan / georgia#3 / théoxane.
 | Re: SOO-HYUN ♦ Just one day. - (Mer 15 Mai - 11:02) |
bienvenue  bonne chance pour ta fiche, si tu as des questions, n'hésite pas   -- Where love is true -- I walk this road It takes me home, Where skies are blue. I walk this road Because I know It leads to you. No matter when, No matter why I have a place to go. When you’re by my side, I always know When it’s you and I, I’m always, always home.
|
|
Invité
| Re: SOO-HYUN ♦ Just one day. - (Mer 15 Mai - 21:21) |
Bienvenue par ici  |
|
Candelaria Rodriguez positive minds › je suis un optimiste
Who you are› posts : 1588 › faceclaim : Martina Stoessel + benficagirl › âge : 23 ans (18 août 1997) En cours
emilia - Luna - Nia
 | Re: SOO-HYUN ♦ Just one day. - (Mer 15 Mai - 21:22) |
Bienvenue :D. |
|
Invité
| Re: SOO-HYUN ♦ Just one day. - (Jeu 16 Mai - 8:56) |
Bienvenuuuuuuue parmi nous Bonne chance pour ta fiche |
|
Invité
| Re: SOO-HYUN ♦ Just one day. - (Jeu 16 Mai - 15:36) |
Merci à vous tous  |
|